My Christmas Wishlist

 Hello, lovelies! There’s only two days left until christmas!





Hello, lovelies!
There’s only two days left until christmas!



So, I decided for today to show you a few things that I would love Santa to bring me this year. Trend pieces that are making some girls go crazy this Winter, including me. Let’s take a look!
Lingerie-style tops are definitely a must-have this year! Especially in black, since it makes them look way more sexy! I know it’s not the typical piece for Winter, but I wouldn’t mind at all to find them under my Christmas tree! (Maybe I could wear them in New Year’s...) [both from Zara]
I always was a skirt-type-of-girl. Tight or skater, it doesn’t matter... So, with lace and tartan print trending recently, I couldn’t help but crave for one skirt from which trend. Lace because I love it and I find it very feminime, and tartan because it brings the “touch” to my closet. Santa, I’ve been such a good girl this year...
I’ve been searching for a nude lipstick, but all the ones I tried just didn’t feel right. I’m still hoping this Christmas I’ll find THE one, either from MAC or not.
Who knows me, knows that I love jewelry, that’s why I had to have a few accessories on my Christmas wishlist, like these two gold cuff bracelets, these golden rings and these lovely earrings from Topshop! (yes, I prefer gold instead of silver, but I’m okay with both!)
I already bought a few pairs of shoes this Autumn/Winter, but the ones I didn’t get yet - and I’m falling in love with - are over-the-knee boots! I already tried these from Zara, but I didn’t brought them home with me. Hello, Santa?
For more casual looks, can Santa bring me those block heel booties from Zara too? I love them!
To keep me warm there’s nothing like some sweet and stylish coats like these two. The pink one because I don’t own any in this color – which is a trend this year, looks so feminine and definitely lights up any Winter mood! – and the other because I’m loving the mix of leather sleeves and wool and the colors of it are so «ready to go»!
Finally, and just because I love accessories and, after all, it’s Winter, how about a scarf in my favorite color (burgundy)? Huh, Santa?
This is it. This is my Christmas wishlist. What about yours? What’s your favorite picks?

Before I go, I want to leave you with a special message: I want to wish you all a merry Christmas, with all the ones you love and you care about. I hope you all get what you wish for, it doesn’t matter if it’s material things or not. I really want you to know that I love all of you and I want you to be good, be happy, and – even if it’s only for once – to be what you dreamed to be one day. Hope God will be good with you as much as He’s been good with me. Hope you’ll fly to your own dreamland and make there great memories. I promisse you I’ll try to make mine. I love you all!

***

Restam apenas dois dias para o Natal!
Então, eu decidi hoje mostrar-vos algumas coisas que eu gostaria que o Pai Natal me trouxesse este ano. Peças de tendências que estão a enlouquecer algumas raparigas este Inverno, eu inclusive. Vamos dar uma espreitadela!
Topos de estilo lingerie são definitivamente um must-have este ano! Especialmente em preto, uma vez que os faz parecer muito mais sexy! Eu sei que não é uma peça típica de Inverno , mas eu não me importaria nada em encontrá-los debaixo da minha árvore de Natal! (Talvez eu os pudesse usar na passagem de ano...) [ambos da Zara]
Eu sempre fui uma menina de saias. Justas ou skater, não importa... Assim, com as rendas e a impressão tartan sendo tendência recentemente, eu não pude evitar mas desejar uma saia de cada tendência. Renda porque eu adoro e acho bastante feminina e tartan porque traz o "toque" para o meu armário . Pai Natal, eu fui tão boa menina este ano...
Eu andei à procura de um batom nude, mas todos os que eu experimentei simplesmente não pareciam os certos. Eu ainda estou à espera de este Natal encontrar o “tal”, seja da MAC ou não.
Quem me conhece, sabe que eu adoro bijuteria, é por isso que eu tinha de ter alguns acessórios na minha lista, como estas duas pulseiras douradas, estes anéis dourados e estes brincos da Topshop! (sim , eu prefiro o dourado em vez do prateado, mas dou-me bem com ambos!)
Eu já comprei alguns pares de sapatos este Outono/Inverno , mas os que eu não obtive ainda - e estou apaixonada por - são as botas acima do joelho! Eu já tentei estas da Zara, mas não as trouxe para casa comigo. Olá, Pai Natal?
Para looks mais casuais, o Pai Natal pode trazer-me estes botins de salto de bloco da Zara também? Eu adoro-os!
Para me manter quente não há nada como uns casacos doces e elegantes como estes dois. O cor de rosa porque não tenho nenhum nesta cor – a qual é uma tendência este ano, parece bastante feminina e ilumina definitivamente qualquer clima de Inverno! – e o outro pois estou a adorar a mistura de mangas em cabedal e a lã e as cores são tão «pronto para ir»!
Finalmente, e só porque eu amo acessórios e, apesar de tudo, é Inverno, que tal um cachecol na minha cor favorita (bordô)? Huh , Santa ?
E é isto. Esta é a minha lista de desejos de Natal. E a tua? Quais as tuas escolhas favoritas ?

Antes de eu ir, quero deixar-vos com uma mensagem especial: Quero desejar a todos um Feliz Natal, com todos aqueles que vocês amam e cuidam. Espero que todos obtenham o que desejam, não importa se são ou não coisas materiais. Eu realmente quero que saibam que eu amo todos vós e quero que sejais bons, sejais felizes, e - mesmo que seja só por uma vez - sejais o que sonharam um dia ser. Espero que Deus seja tão bom convosco quanto Ele tem sido comigo. Espero que voem para a vossa própria terra de sonhos e façam lá grandes memórias. Eu prometo-vos que vou tentar fazer as minhas. Eu amo-vos!


Thank you for reading
Stay Classy & Keep On Smiling,
Love,
Rita Giacco

You Might Also Like

5 comentários

  1. Gosto imenso do casaco com as mangas em cabedal :) espero que o Pai Natal seja generoso contigo

    Beijinhos*

    ReplyDelete
  2. Adorei os casacos *.* mal posso esperar pelos saldos, aiii!
    Um Feliz Natal para ti também! *

    Blooming Flowers in July. ✿

    ReplyDelete
  3. nice post! Marry Christmas!

    http://julliettka.blogspot.ru/

    ReplyDelete
  4. Adoro tanto os casacos e os acessórios :)

    ReplyDelete

Powered by Blogger.